اسبقیان: ورزشکاران جانباز و معلول در شرایط خوبی برای پارالمپیک قرار دارند

رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین درباره شرایط سهمیه آوران پارالمپیکی پیش از این رقابت‌ها توضیحاتی را مطرح کرد.

شروین اسبقیان، رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین در حاشیه مراسم  افتتاحیه رشته ورزشی تکبال در گفت و گو با  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره این ورزش بیان کرد: خوشحالیم ورزش تکبال را با حضور سفیر مجارستان و نماینده فدراسیون جهانی تکبال در ایران راه اندازی کردیم. یکی از اهداف ورزش در کشور افزایش ورزشکاران سازمان یافته و همگانی کردن ورزش برای سلامت جامعه است. به انجمن تکبال و همه اهالی ورزش تبریک می‌گویم.

او افزود: بخشی از این ورزش در مراسم اجرا شد و نوجوانان می‌توانند جذب این رشته شوند و در صورت المپیکی شدن وضعیت تکبال بهتر هم خواهد شد. عموما نمی‌توانیم ورزش‌ها را به خوب و بد تفکیک کنیم و در واقع ورزش بد نداریم. اگر جوانان جذب این رشته شوند عملکرد بهتری را شاهد خواهیم بود.

اسبقیان درباره شرایط سهمیه آوران پارالمپیک پیش از این رقابت‌ها عنوان کرد: اردو‌های ما از سال گذشته با دریافت مجوز‌ها آغاز شد. خوشبختانه تزریق واکسن به بازیکنان باعث افزایش انگیزه و کاهش دغدغه شد. ورزش در سطح جانبازان و معلولین بسیار پربرخورد است. پیش بینی مطلق از جهت شرایط روحی و روانی ندارم چرا که  شاخصه‌های مهمی در آن دخیل هستند. در هر صورت بازیکنان ما بسیار آماده هستند و ورزشکاران تیراندازی، وزنه برداری، دو و میدانی و بسکتبال با ویلچر در اردو هستند و امیدواریم با دعای ملت ایران نتایج قابل قبولی بگیرند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار